W tym roku zapraszamy Was na pokład jachtu wyprawowego. Jeżeli zaliczyliście już z nami jachting i szukacie czegoś więcej, to właśnie oferta specjalnie dla Was.
Kameralna sześcioosobowa załoga, na każdym etapie rejsu pod okiem profesjonalnego Skippera pokonuje wyznaczoną trasę, zaliczając po drodze jak najwięcej atrakcji. Na prawdę będzie co zwiedzać, bo przygotowaliśmy dla Was aż 4 różne destynacje.
St Malo – Falmouth 15 – 22 VI 2024 Pływowy przeskok przez Kanał Angielski Kapitan Łukasz Chołaj
Początek rejsu w Siant Malo czyli głównym, historycznym porcie francuskiej Bretanii
Zdobycie stażu na wodach pływowych o skoku pływu > 1,5m
Odwiedzenie wysp Jersey i Guernsey, czyli największych kanałowych Wysp Normandzkich
Przeskok przez kanał La Manche
Plymouth – jeden z największych, naturalnych portów Wielkiej Brytanii z bazą Royal Navy
Zakończenie rejsu w Falmouth
Składka burtowa 150 Eur + 50 GBP / osoba
Dublin – Glasgow 29 VI – 6 VII 2024 Irlandzka czy szkocka whisky? Rejs przez Morze Irlandzkie. Kapitan Maciej Mnich
Początek rejsu w Dublinie – stolicy i największym mieście Irlandii
Staż na wodach Morza Irlandzkiego
Wyspa Man dla fanów motorsportu, na której od 1907 roku odbywają się najbardziej niebezpieczne wyścigi motocyklowe na świecie
Zakończenie rejsu w Glasgow – największym mieście Szkocji
Składka burtowa 100 Eur + 100 GBP / osoba
Glasgow – Inverness 6 – 13 VII 2024 Szkocja – Poszukiwanie Potwora z Loch Ness Kapitan Piotr Gemborys
Początek rejsu w Glasgow – największym mieście Szkocji
Przez malownicze wybrzeża z klimatycznymi szkockimi miasteczkami, zamkami i jeziorami, w tym zamieszkującym jezioro Loch Ness legendarnym potworem.
Na trasie również: Ben Nevis – najwyższy szczyt górski Szkocji i Wysp Brytyjskich.
Kanał Crinan – krótki kanał pomiędzy Ardrishaig przez Loch Fyne do Crinan, na którym znajduje się 15 śluz i 7 mostów.
Kanał Kaledoński – piękny kanał łączący wschodnie i zachodnie wybrzeże Szkocji, pomiędzy miejscowością Iverness i Corpach. Długość kanału to około 50 mil morskich, po drodze 11 mostów oraz 29 śluz! (w sumie różnica poziomów 32 m).
Zakończenie rejsu w Inverness.
Składka burtowa 250 GBP / osoba
SOLD OUT!
Stavanger – Kristiansand 24 – 31 VIII 2024 Z Morza Północnego przez fiordy na Skagerak Kapitan Łukasz Chołaj
Początek rejsu w Stavanger czyli wejsciu do Lysefjordu, w czwartym co do wielkości mieście w kraju
Rejs wodmai Morza Północnego wzdłuż SW wybrzeża Norwegii
Preikestolen to ogromna skała wystająca ponad fiord (604 metrów wyżej). Natomiast Kjeragbolten to skała zaklinowana w klifie ok. 1000 metrów ponad fiord. Prosty spadek 1000 metrów w dół sprawia, że Kjerag to bardzo popularne miejsce na Base jumping
Panuje tu klimat umiarkowany ciepły morski. Jest on łagodny i wietrzny. Lata są tu przyjemne, a na terenach nizinnych oraz dookoła Stavanger okres wegetacji roślin trwa najdłużej w całej Norwegii.
Przeskok na Skagerak, czyli wrota wejściowe z Morza Północnego do drogi na Bałtyk
Zakończenie rejsu w Kristiansand, czyli ósmympod względem wielkości mieście, oraz drugim co do wielkości porcie Norwegii
Składka burtowa 200 Eur / osoba
Lady Melina opis jachtu
Jacht, to Bruce Roberts 432.
Nr rej.: POL16740 Znak wywoławczy: SPS3462 MMSI: 261032970
Lady Melina jest stalowym keczem o długości 43 ft. Genua tradycyjna na rolfoku. Fok wewnętrzny samohalsujący, też na rolfoku. Grot i bezan są chowane do lazyjacka. Robocza powierzchnia żagli, to ok. 100 m2. Jeden z kabestanów służący do stawiania grota jest elektryczny. Wszystkie liny sprowadzone są do kokpitu.
Silnik Mercedes 600 marynizowany – 75 KM. Zbiornik paliwa na 350 l. Zasilanie z alternatorów, elektrowni wiatrowej, dwóch paneli słonecznych i oczywiście z kei. Instalacja 12V dla większości odbiorników i 24V dla windy kotwicznej. Przetwornica 150W.
Sterowanie przy pomocy koła sterowego w centralnym kokpicie. Jacht jest wyposażony w autopilota ( pięknie uzyskuje samosterowność przy odpowiednim ustawieniu żagli), log, sonde, wiatromierz, dwie lornetki i trzy kotwice.
Wyposażenie nawigacyjne, to UKF-ka ICOM stacjonarna i ręczna, radar Furuno, Navtex. AIS z GPS sprzężony jest z dużym komputerem pokładowym przy stoliku nawigacyjnym i ploterem 9″ przy kole sterowym. Na obu urządzeniach zainstalowany jest program MaxSea z kompletem aktualnych map.
Środki bezpieczeństwa, to 8-osobowa tratwa ratunkowa, 8 kamizelek pneumatycznych, 8 kapoków o max. wyporności, 3 komplety wąsów, Epirb, komplet pirotechniki.
Jacht ma 8 koi. W kabinie dziobowej są dwie typowe łączone, w rufowej 2 + 1, jedna jest w tzw. kapitańskiej, którą nazywamy karcerem i dwie w mesie na siedziskach przy stoliku (można ewentualnie dołożyć tu 9-tą osobę, bo jest odpowiednie na to miejsce, ale najlepiej tylko na postoju, awaryjnie). Pościel, koce, śpiwory, ręczniki i ew. poduszeczki, należy zabezpieczyć we własny zakresie.
Jest jedno WC z prysznicem i ciepłą wodą, mała lodówka, coolbox, który jest dodatkową głęboką lodówką, kuchenka dwupalnikowa na gaz, komplet wyposażenia kambuzowego na min. 8 osób. Zbiorniki na wodę ok. 350 + 2 *80 l z filtrami osmozy. Ogrzewanie Webasto.
Kąpiel w morzu ułatwia rufowy pomost kąpielowy. Stając na kotwicy łączność z lądem umożliwia 3-4 osobowy ponton z silnikiem elektrycznym.
Jacht miał przerwę w sezonie 2023 i nie pływał. W ciągu roku przeprowadzono generalny remont poszycia kadłuba, wnętrza, węzła sanitarnego i olinowania stałego. Pamiętajcie że to jednostka przystosowana do pełnomorskiej żeglugi, więc nie spotkamy się na niej z przestrzeniami i designerską zabudową którą znacie z naszych rejsów w formule JACHTING i FLOTILLA 😉 Z pewnością jednak komfort żeglugi na takiej jednostce jest dużo większy i przy 5°-6° Beauforta nie czujemy się jak w limuzynie jadącej po kartoflisku.
Cena i zapisy na rejs
Cena:
2350 zł / osoba (każdy członek załogi ma do dyspozycji swoją koje) Cena zawiera: czarter jachtu, opiekę skippera, realizację programu, zakwaterowanie 4230zł / osoba – przy rezerwacji dwóch etapów zniżka 10%
Dodatkowo płatne na burcie:
Zrzutka na kasę jachtową, paliwo, jedzenie, opłaty portowe itp. (w zależności od potrzeb), zbiera i rozlicza Skipper; Wysokość i waluta składki są w opisach poszczególnych etapów.
30 Euro: bezzwrotne ubezpieczenie kaucji , płatne u Skippera w momencie zaokrętowania;
KONTAKT – ZGŁOSZENIA
Aby zarezerwować miejsce na rejsie należy zapisać się przez nasz formularz zgłoszeniowy i wpłacić zaliczkę w wysokości 1350zł tytułem „rejs etapowy nazwa etapu” + imię i nazwisko na konto: Sharks Sp. z o.o. 13 1020 5226 0000 6902 0295 5284
Zdjęcia pochodzą z wyprawy Lady Meliny w latach 2017-22 m.in. na etapie 266 (Etap 266 Szkocja | MELINA – wrocławska asocjacja przyjaciół) oraz innych i są własnością ich autorów.
Zapraszamy!
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.