EKSPLOATACJA ORAZ MANEWROWANIE JACHTEM

| 0
1. Komenda \" prawy foka szot luz\" oznacza:
2. Jacht (czerwony) bez silnika stoi na przystani jak na rysunku.Wiatr strzałka niebieska. Cuma rufowa założona na boi na biegowo, dziobowa na biegowo. Jak NAJBEZPIECZNIEJ odejść pod żaglami?

3. Jakie czynności powinien wykonać członek załogi po komendzie \"przygotować grot do zrzucenia?
4. Wylatująca woda z boku silnika podczas jego pracy może świadczyć o
5. Czarterujemy jacht na jeziorach Mazurskich. Jakie informacje dot. właściwości jachtu z punktu widzenia BEZPIECZEŃSTWA żeglugi będą dla nas NAJWAŻNIEJSZE ?
6. Jakie najważniejsze czynności należy wykonać przed kotwiczeniem?
7. Czy przy gwałtownym hamowaniu silnikiem stacjonarnym \"cała wstecz\" i położeniu płetwy sterowej \"ster zero\" jacht:
8. Jakie niebezpieczeństwo stwarza ulatnianie się gazu (propan-butan) z butli we wnętrzu jachtu.
9. Na jachcie mamy kwasowe akumulatory obsługowe. Czy wymagają one czynności konserwacyjnych?
10. Czarterujemy jacht, załoga liczy 5 osób. Na jachcie przekazano nam 4 pasy/kamizelki ratunkowe i jedno kolo ratunkowe. Czy jest to wyposażenie wystarczające?